Női parfüm a drogériák polcain

A női kozmetikumokat illetően, bármerre is indul el az ember, azt látja, hogy a piac szinte csordultig telítve van velük. A női parfüm részlegek roskadoznak a boltokban, ennek ellenére sokszor csak egy-két terméket próbál ki közülük a vásárló, majd abból dönti el, hogy melyiket veszi meg.

Ha az összest végigpróbálgatná, akkor már nem is emlékezne, hogy az előzőek milyenek voltak, illetve nem tudná eldönteni, hogy mit válasszon. Ezért a legfőbb céljuk a női parfüm gyártóknak az, hogy kiemelkedjenek a tömegtermékek közül valamivel, egyedi vonással, amire rápillantva már tudja a vásárló, hogy azt ki szeretné próbálni. Ha már kipróbálta, akkor egyenes az út a vásárlásig. Érdekes megfigyelni, hogy a hölgyek több terméket is megvásárolnak időnként, mégis visszatérnek a kedvenc márkájukhoz, ezért a drogériák polcain is ezt keresik és megszagolják a legújabb illatokat a gyártótól.

A webshopok itt egy kicsit hátrányban vannak, hiszen ott nem lehet a női parfüm kategóriában szaglászgatni, hanem csak vásárolni, így a legtöbbször az ismert illatokat fogják ott is keresni.